Tips! Just before I go

Den legendariske Sean William Scott lyckas tvätta bort "Stifler" stämpeln i pannan då han medverkar i "just before I go".
Älskar filmen! Den är bara ett måste att se! Filmen är definitivt en dramakomedi och den lyckades överraska mig många gånger. Den har så otroligt många nyanser i sig och berättelser som vävs samman.
Och american pie stjärnan! Shit... Det här var något helt annat än en Stifler karaktär! Han gör rollen som om han vore född för den.
 
Jag tänker inte spoila mer, och jag råder er verkligen till att ge den en chans! Jag älskar den, den gick rakt in i hjärtat, det var kärlek vid första ögonkastet. Jag vet att jag skriver det om de flesta filmer jag tipsar om, men den här måste ni verkligen se!!!!!!!!
Den här är nog iaf min favvo film, kommer nog kunna kolla på den om och om och om igen utan att tröttna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback