Pretty Girls in da bil

Vet ni vad jag har god lust med?
Klippa, elda, kasta, slänga eller bara slita sönder körkortsboken....
Är rätt så trött på att se den, läser verkligen HELA TIDEN!!
Om en bok skulle vara en människa, så skulle den här fängslats för stalkning för länge sedan.
 
Men jäklar vad jag är envis, jag ska banne mig ha det där körkortet!
Hahaha, typ därför jag läser i den 24/7. Så egentligen är det väll jag som är stalkern... xD
 
 
Så många av mina vakna timmar under dygnet består antingen av att köra bil eller sitta med näsan i körkortboken
 
Tänkte förresten tipsa om världens bästa låt att köra till!!
Britney Spears och Iggy Azeleas låt "pretty girl". Den är typ en sån där låt man både hatar och älskar, typ som Lady Gagas "applause". Det är också en hata-älska låt.
Aja, lägger upp pretty girls låten här nedan. Och kolla på videon! Jag har typ en girl-crush i Iggy, så jäkla snygg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback