Nu är det banne mig vår!

Man kan verkligen säga att våren är invigd när Elisabeth sätter på sig sin kända jeansjacka ;)
Åh, vad jag har saknat den i vinter! Har letat efter rätt tillfälle att använda den då det var tillräckligt varmt, och idag kom den dagen. Har varit så otroligt skönt väder med strålande sol!
 
Jag och Bella tog cyklarna och åkte en sväng på eftermiddagen. Då fick jag chansen att visa upp vårjackan som har legat längst in i garderoben under vintern ;)
Upptäckte då också hur otroligt roligt jag tycker det är att cykla! Har nog inte cyklat på flera år, men idag tog jag tillfället då jag fick låna Jörgens cykel. Funderar nog på att själv köpa en, fast de är ju så otroligt dyra... :/ Kostar ju typ 2000 spänn om man ska ha en ny, och det vill jag nog helst ha. Kollade runt på blocket och det sjuka är ju att trots att de är begangnade så ligger de inte mycket lägre än 2000. Och då är det ju mer värt det att köpa en ny  för samma pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback