Halv-förkyld och hel-seg

Halloj!
Har varit sjuk i ett par dagar nu, typ därför jag inte har gjort så många uppdateringar.
 
Det konstiga är att jag är typ halv-sjuk. Jag känner mig helt okej, har bara lite ont i halsen. Däremot känner jag mig otroligt seg, som om jag skulle ha influensan. Sen svettas jag sjuuukt mycket, trots att jag inte har någon feber. Skit skumt?...
Så jag har på sätt och vis symtom av en förkylning samtidigt som jag har av en influensa, samtidigt som jag själv inte mår super dåligt.
Låter sjukt konstigt, jag vet.
Är rätt så säker på att det inte är influensan iaf eftersom jag hade den i vintras, så det är nog bara en konstig förkylning.
 
Har typ ingen bild att lägga upp, såå det får bli en bild från det då jag var frisk och faktiskt kände mig fräsch och snygg :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback