Studentskiva

Halloj!

Skrev inte så mycket igår, haha, hade bara tid att skriva lite grann om mitt hår ;p

Men jag hade ju studentskiva i onsdags, sjukt kul! Jag och Liv drog dit till festen, jag hade inte riktigt råd att gå på middagen ;p
Det var 1900-tals tema och som tidigare sagt körde jag på 80-tals tema. Så det blev klarblå ögonskugga, rosa rouge på kinderna och ett klart rosa läppstift som matchade bra till tröjan. Till det körde jag på min standard jeansjacka, var som tur inte så varmt där på ace så jag kunde lätt ha på mig den utan att svettas ihjäl.
Sen köpte jag och Liv, eller rättare sagt bara Liv, köpte en drink i baren som var så sjukt god. Den innehöll passionsfrukt och citron, och så tror jag den även innehöll lime. Ingen aning bara vad den hette, lite synd :/ Tror jag får plugga på om olika drinkar nästa gång jag går ut. Fast de är ju så sjukt dyra! Runt 100 spänn liksom :O Jag kan köpa en tröja på hm för de pengarna, och den tröjan får jag dessutom behålla då! Det får jag ju inte med drinken, när den är slut så är den ju slut :/
Det var iaf sjukt kul! Fick veta en hel del av mina klasskamrater dessutom, vissa var ju sjukt fulla, och det är ju då sanningen brukar krypa fram, haha ;)
Men det blev inte att stanna så länge, blev att vi prioriterade skolan före studentskivan. Det blir ju så när den är på en onsdag och man ska upp nästa dag :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback