Snett

Har inte mkt att skriva om idag, har varit i skolan och sen när jag kom hem gjorde jag lite läxor.
Har även letat upp kläder jag ska ha på min studentskiva som är imorron. Temat är 1900-tal, så för att göra det enkelt kör jag på samma outfit jag hade på skolfotot då vi hade 80-tals tema. Men jag lär nog ta jeans ist för leggings, för det lär vara sjukt kallt med leggings. Sen vet jag inte riktigt varför men jag känner mig på något sätt obekväm i leggings. De är ju super sköna att gå i och så, men på något sätt känner jag att jag "showar" för mkt ass. Haha, jag vet att det låter sjukt konstigt och töntigt, men det är ju så med lrggings att de visar verkligen allt! Mkt för att de sitter så tighta men samtidigt är i ett stretch material, jeans formar ju mer.
Aa, vet inte riktigt vad jag ville komma med detta, jo, så det lär nog inte bli leggings ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback