Slutkörd Elisabeth på kulturhuset

Igår var en fullspäckad dag!
Har inte haft så fullt sen, jag vet inte när, men länge sen iaf!
 
Det var chill skoldag, var typ att kolla på en massa dokumentärer bara, så det var skönt att man kunde slippa koncentrera sig lika mkt som man annars måste :p
 
Sen träffade jag Therese en snabbis innan körlektionen i Kungsängen.
Så det blev att hänga ett tag på kulturhuset, jag tycker det är så otroligt mysigt att sitta där. Så lungt och fräscht, plus gratis wifi tackar jag inte nej till ! ;)
 
Körlektionen gick förresten galant, kunde inte gått bättre. Lr, okej, liite bättre kan det ju alltid gå, haha, men det gick sjukt bra iaf :) Tänkte på allt och missade inget, så bästa körlektionen hitills!
 
Efter en slutkörd Elisabeth, fattar ni slut-körd, hahaha, inte roligt ? Nehe, okej då..
Men efter körlektionen vandrade jag tillbaka till kulturhuset och jobbade på "unite the people":s hemsida, man kan säga att det är mitt nya jobb. Bara att jag inte får pengar för det, haha, men det ger ju vilket fall som helst erfarenhet! Och pengar kan ju faktiskt inte ersätta erfarenhet ;)
 
Sista anhalten för dagen innan jag fick dra hem var teatern. Blev att repa i några timmar, vi har ju föreställning nästa vecka, så nu är det bara att ge järnet och kämpa på! Känner mig däremot inte så taggad än, men förhoppningsvis kommer det snart. Det går dessutom väldigt upp och ner, ibland kan jag vara helt hyper taggad och ibland känner jag för att strunta i allt. Men än har jag inte struntat i allt, och det ska jag minsann inte göra heller! Jag ska ro i hamn med denna pjäs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback