Från repetitionerna del 1

Det är ju idag det gäller!! :D :D :D

Åååååååh, gud håller på att gå i tusen bitar så nervös och taggad jag är!!
 
Det är helt sjukt att min pjäs, min egenskrivna pjäs, som JAG är författare till, ska spelas upp idag!!
 
Är toktaggad fast det liksom är flera timmar kvar, herregud. Fattar inte riktigt hur jag ska lyckas kontrollera mina nerver idag, för det här är inte bara en vanlig teaterpjäs eftersom det är jag som har skrivit den, och det är även jag som har en av de största rollerna.
Det är som mitt lilla barn börjar bli stort, haha det var min teaterlärare på frysen som gjorde den liknelsen förut. Hon jämförde processen från manusläsning till teaterföreställning med graviditet, haha xD Faktiskt så var det ju sant. Först är man små nervös och är riktigt taggad, sen går tiden och efter nio månader blir man nästan trött på väntandet och undrar hur lång tid det ska dröja innan det verkligen händer. Skillnaden är att för oss tog det 1,5 år, lite mer än 9 månader xD

Nej, nu ska jag gå och måla naglarna. Ska testa att göra svarta marmor naglar, en kompis i skolan hade haft det vilket var sjukt snyggt! Får se hur jag lyckas med det ;p
 
P.S. För er som inte vill missa föreställningen som jag medverkar i så går den idag kl 19:00 på Ekhammarscenen, Skolvägen 20 i Kungsängen. Det kostar bara 50 kr! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback