Shopping x2

Var till Solna idag på förmiddagen med Therese och shoppade lite, var framförallt ute efter en beige bh.
Min studentklänning är ju genomskinlig vid ryggen och jag tycker det är så fult att se bh-bandet, och eftersom jag inte vill vara utan bh helt så kändes det bättre att köpa en som var liknande min hudton. Som tur hittade jag en på new yorker! Den var tyvärr inte riktigt min hudton, men det är ju rätt svårt att få exakt rätt nyans. Så den jag köpte får väll duga :)
Spontanköpte också nagellack på hm, sjukt billigt ju!! 10 kronor för 4 nagellack!! Och hm:s nagellack brukar ändå vara helt okej, så jag diggar starkt! Passar mig som har blivit förälskad i neutrala beige färger på naglarna :D
 
Blev sen att dra till skolan en snabbis, började vid 14:20 så det var rätt sent. Men det var ju skönt då jag fick möjlighet att köpa den där bh:n innan :)
Jag var inte länge i skolan heller, typ 10 min :p Det enda jag skulle göra var att bekträfta att Fryshuset har fått betalningen av min skoldator som jag har köpt ut. Kostade bara 2000, rätt så billigt för en macbook air som funkar felfritt :)
 
Vid kl 16 skulle jag övningsköra i kungsängen, så jag hade ju gott om tid på mig!
Därför hängde jag med Kadri och Hannah till stan, där jag bland annat köpte ett läppstift och en kajalpenna, båda från märket viva la diva :)
Har aldrig riktigt testat det märket, och jag räknar inte med att det ska vara superbra produkter då priset är rätt så lågt... :p Hahah, men får se! Har hört att det ska vara helt okej, typ hm-kvalité på grejerna. Och hm kan ha riktigt bra kvalité på sina produkter trots att de är så billiga! Typ som deras bronzer, äääälskar den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback