Rea på H&M

När det är sån otrolig rea på hm, ja men då är det väll klart att man köper på sig lite!
Om jag ska vara ärlig så gillar jag extremt mycket hm:s egna produkter, för att vara så billiga så har de riktigt hög kvalité. Nu menar jag främst det som rör kosmetik kategorin, men det stämmer ju även in gällande deras kläder!
Så det blev att köpa bland annat saltvattensprej, har aldrig testat det förut så får se hur resultatet blir. Vet knappt hur reslutatet förväntas bli? xD
Jag köpte också en sprej så att nagellacket ska torka fortare, och ögonskugga i nude-färger. Är helt såld på nude-nyanserna!! Tycker själv också att det är grymt snyggt med de nyanserna tillsammans med blåa lr bruna ögon! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback