Lockigt på g

Vet att jag ser lite rolig ut, men det är bara för att jag hade tänkt testa locka håret på ett lite annorlunda sätt för att se om lockarna håller längre.
Jag har kollat på lite youtube klipp och många sätter upp lockarna i hårnålar precis efter dem har lockat en hårslinga, tydligen ska detta göra att lockarna håller längre. Jag tror nog att det kan stämma eftersom man genom locktången värmer upp håret och genom att sen sätta upp dem i hårnålar så får de svalna i den formationen man vill att de ska vara. För det har jag själv märkt att det är en rätt så stor skillnad om du bara håller i lockarna och låter de svalna i handen än om du bara låter de falla på en gång.
 
Lägger upp ett sjukt bra klipp nedan där jag lärde mig om metoden!
 
 
Skriver senare ifall jag tyckte att de höll längre än vanligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback