Studentmössan

Aaaaaaaaa! Kan inte beskriva hur exalterad och taggad jag är över studenten!!! :D Inte många månader kvar nu på gymnasiet!!
Ska verkligen njuta av den sista tiden på gymnasiet, för jag vet att jag kommer bli så otroligt arg på mig själv om jag inte gör det. Kommer sakna Frysen så mycket.
 
Gick in och tittade på en gammal blogg jag bloggade på förut om vad jag skrev om då jag gick ut nian på grundskolan.
För att se vad jag skrev, klicka här!
Då gick jag ut nian på Broskolan och grät tårar, jag tyckte Broskolan var en riktig bra skola jämfört med många andra. Men Broskolan kan inte mäta sig med Fryshuset.
 
Fryshuset är den skolan där jag har känt mig mest hemma. I de andra skolorna jag har gått på har jag kännt mig missanpassad, i de skolorna skulle man vara på ett visst sätt för att passa in, där var det riktigt uppdelat vilka som var de "coola" och vilka som var "töntarna". Så är det verkligen inte på frysen, och det är precis det jag älskar. Det är en sådan härlig blandning, visst det finns folk som ser sig själva som "coolare" och "bättre" än andra. Men bara för att dem ser sig själva som det, så ser inte alla andra dem som det. Jag ser i alla fall som att alla är lika mycket värda på fryshuset, och alla har samma förutsättningar.
 
Herregud, känns som om jag tar studenten imorron, haha.
 
Men exakt det jag tänker göra hoppas jag att ni alla andra gör, tar hand om er själva och njuter av livet 

Kommentarer
Postat av: Jolin Berg

Så fin!! :)

2015-01-28 @
URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback