mera skinn

Kunde inte låta bli att köpa en till jacka i skinnimitation, fast den här hade ju lite fluff också ;)
Älskar den här, kostade ju bara 200 spänn! Plus att den är varmare än skinnjackan och är lagom nu när det är 0-gradigt :)
 
Jag jobbar ju imorron, känns jobbigt att veta att jag måste gå upp tidigt... Jag får trösta mig med att jag är ledig sen tills jag börjar skolan på torsdag :) (om de inte ringer och behöver folk).
Just det, ska ju träffa Yvonne också imorron, blir att träffa henne i kungsängen efter jobbet. Vi ska gå igenom lite bilder som Therese tog för någon månad sen på teatern vi repar, hon har ju inte sett bilderna än så det ska bli intressant att se vad hon tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback