Har iaf försökt vara produktiv

Halloj allesammans!

Jag har försökt varit väldigt produktiv idag, men känner att jag inte lyckats.
Mitt mål med dagen var att leta musik och rekvisita till teaterföreställningen Fritid, som förhoppningsvis ska spelas upp om mindre än två veckor (galet!).
Jag uppnådde målet med att hitta musik, men tyvärr lyckades jag inte lista ut hur man laddar ner den.
Jag hittade även lite rekvisita, rekvisita som kostar uppåt 3000 spänn! Känns som om jag behöver hitta lite billigare med tanke på att vi är en ideel förening och kanske bara kommer använda rekvisitan en gång! :p Så det blir väl att leta vidare angående rekvisitan, men musiken vet jag inte riktigt än hur jag ska lösa. Har hittat en perfekt låt, som är fri att använda, men problemet är att det inte finns någon nedladdnings funktion. Hur tusan gör man då? Ska man göra som man gjorde när man var 10 då man spelade in låten på mobilen? haha xD
 
Förresten, min studentmössa kom idag! Så otroligt glad :) Kan knappt bärga mig att få visa den, tyvärr är ljuset riktigt dåligt nu, så det blir att fota den imorron bitti då solen gått upp, sen dyker bilderna upp förhoppningsvis imorgon kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback