Andra skoldagen

Började skolan igår efter ett härligt och långt lov. Men det här lovet kändes faktiskt mycket längre än det var, kändes som om man var ledig i en månad. Fast det är väl egentligen så det borde kännas? Det borde ju vara ett tecken på att man har njutit och tagit vara på varje minut ;) Men det kan jag faktiskt säga att jag har gjort! Jag har verkligen njutit av jullovet och tagit varje dag som den kommit, med undantag för jul och nyår där det krävs lite planering. Men annars har jag verkligen njutit av lovet, kanske för att jag vet att det här var det allra sista jullovet :( Ganska sorgligt faktiskt...
 
Men nu är jag tillbaka i skolan, känns faktiskt skönt! Fast samtidigt får jag nästan ångest över det. Känns som om det är tusen saker jag ska hinna med i och med att skolan börjar. Egentligen om jag delar upp sakerna och tar en sak i taget så är det inte så mycket, men det är just att jag måste plugga. Och det är inte det där vanliga plugget, utan det här plugget måste jag faktiskt komma ihåg! Det är plugg av tre olika manus, plus körkortsteorin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback