19 dagar

Vet att jag har börjat slarva med att blogga, hehe, ska försöka bli bättre :)
 
Var och träffade mormor igår, blev att övningsköra dit. Gick helt okej, körde till Veddesta en sväng på vägen dit också.
Blev inte så länge att stanna hos mormor, behövde ju äta lite mat innan jag drog till teatern.
 
Känns sjukt stressigt ang teatern, tanken är att vi ska ha föreställning om 2 veckor, och jag undrar hur tusan vi ska hinna det. Vi har liksom inte ens börjat affischera och har inte all rekvisita. Hmm... Får se hur det blir, annars blir det nog att ha premiär på alla hjärtans dag, lite komiskt med tanke på att vår pjäs är så oromantisk, hehe :p Men, men, så är det.
Har ju ingen kille så för mig gör det inget, kommer nog iaf sluta dagen med att kolla på någon film och äta glass. Och vem kan motstå glass och en bra film ? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback