Vitamin bomb mot förkylningen

Nu ska jag minsann bli frisk!
Har varit sjuk sen i torsdags förra veckan, har haft hög feber och kännt mig otrolig dålig och har haft noll aptit. Kollade vad jag vägde idag och har gått ner 3 kilo. Fatta 3 kilo! Det är ju sjukt :o jag vet att jag har ätit dåligt så jag borde ju inte vara så värst förvånad, men 3 kilo! Det är ju jättemycket! 
Aja, på något sätt ska jag väl lyckas få tillbaka de där kilona. Får bryta nyårslöftet och börja äta godis (som om jag inte har brutit det löftet redan).
 
Måste försöka åka ut idag, måste till ekhammar en sväng och hämta några affischer. Sen när jag blir frisk får jag dessutom åka runt lite överallt och sätta upp några lite här och var.
 
Nej, nu ska jag ta och äta min frukost och inte bara blogga om den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback