Liten dipp

För en vecka sedan hade jag trott att jag skulle skriva om premiären av "fritid" idag.
Men pga tekniskt fel med ljuset så blir "fritid" framflyttad ett par veckor då ljuset ska vara fixat. Tanken från början var alltså att ha premiär idag, istället blev det bara ett vanligt teaterrep. Känns väldigt omotiverande att åka varje helg till kungsängen och repa nu när pjäsen blev framflyttad. Jag hade verkligen sett fram emot att bli klar så jag hade kunnat fokusera på mitt gymnasiearbete och slutproduktionen i skolan. Kommer bli tufft att göra karaktärsarbete av rollen i slutproduktionen, repa in rollen till gymnasiearbetet och samtidigt hålla rollen vid liv som jag spelar i "fritid". Får se hur jag ska lösa det dilemmat... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback