Borde jag färga håret?

 
Borde jag färga håret? Jag är riktigt sugen på att göra det, känns mest tilltalande till att färga ombre isf.
Är för feg för att färga håret brunt, är så rädd ifall det skulle misslyckas. Misslyckades ju totalt första gången jag skulle färga håret brunt, så vem säger att det inte skulle misslyckas nu med?
Men en ombre färgning kan ju också misslyckas. Det värsta som kan hända är att det inte blir en soft ombre, utan att det blir som en linje, hahah xD Sen vill jag verkligen inte att rötterna ska ha för mörk färg.
Och hur roligt kommer det inte se ut sen när min utväxt börjar synas? Jag som är blond, det lär ju se roligare ut med blond utväxt än med mörk xD
 
Haha, gud jag har sådana problem. Kommer säkert sluta med att jag förblir blond.
Fast det är ju så snyggt med ombre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback