Affischerna är på plats

Var till kungsängen och sumpan nu imorse och satte upp några affischer, kan nu officielt avslöja att "fritid" kommer att spelas på Ekhammarscenen i Kungsängen den 14/2 kl 19:00 & 15/2 kl 15:00.
Jag är manusförfattaren till fritid, men kommer under föreställningarna stå på scenen som skådis. Så jag hoppas att så många som möjligt kommer ! :) Ska sätta upp lite fler affischer imorron tsm med Therese.
 
Är i skolan nu, första lektionen var inställd så har kollat på awkward hela morgonen ;p Och sen har jag beställt en ny studentklänning! Jag testade den förra jag beställde igen häromdagen och kom fram till att den satt för tight vid bysten. Så blir kanske att försöka sälja den på tradera lr nått sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback