3dje deltävlingen

Bästa deltävlingen hitills!
 
Alla artister hade något som tilltalade mig, däremot tyckte jag att det var synd att det endast var soloartister som tävlade i hela deltävlingen. Hade nog velat sett åtminstonde en grupp!
 
Min största favorit från gårdagens deltävling var helt klart Jon Henrik Fjällgren, låten och numret påminnde lite om disney filmen "frost". Men Jon Henriks röst ♥ Finner inga ord
 
Och Kristin Amparos röst då! Shit, blev sjukt förvånad när hon sjöng en ballad, var beredd på att få höra något "din-soldat-liknande". Blev helt tagen, var så vackert att hon var helt själv på scenen och bara sjöng, hela numret gjorde att man endast fokuserade på hennes röst, sjukt fint!
 
Förutom dem två så tyckte jag att Isa och Kalle Johansson var ganska bra, tyvärr så åkte ju Kalle ut :(
 
Andreas Johnsson blev jag riktig besviken på, han brukar ju alltid ha en någorlunda bra låt, men den där var inte ens lite bra. Så jag tyckte det var bra att han åkte ut och inte gick vidare bara för att hans trogna fans röstade på honom, för igårkväll var han inte alls bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback