KÖRKORT!!!

Jag tog ju för i helvete körkort igår!!! :D
Kan knappt fatta det, är fortfarande helt mållös, och det var jag ju inte mindre igår när provläraren berättade att jag klarade uppkörningen. KAN NI FÖRSTÅ VILKEN OTROLIG LYCKA?
Så hela dagen igår gick åt till att vara i något euforiskt lyckorus.
Det känns så otroligt konstigt att ens tänka tanken att jag får köra bil, helt själv, och det faktiskt är lagligt.
Jag som har kämpat som attans att ta det här körkortet, och så helt plötsligt gör jag det? Även om jag gav mig 17 på att jag skulle ta det när jag satte mig i trafikverkets bil, så hamnade jag trots allt i något typ av chocktillstånd när jag fick beskedet att jag blev godkänd. Jag ville skrika, gråta, skratta och krama om hela världen. Helt magisk och obeskrivlig känsla, man måste själv uppleva den för att förstå.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men åh så kul att du klarade det! Grattis! :D Visst är det en lättnad att veta att du inte längre behöver drunkna i körkortsplugg och övningskörningar? ;)

2015-08-16 @
URL: http://ajosefinm.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

GRATTIS!

2015-08-16 @
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback