I det så kallade provrummet

Drog till Solna centrum efter jobbet med Therese, blev mestadels fönstershopping för mig :p
Så skjortan jag har på bilden ovan, är jah tyvärr inte ägare av...Även om jag tyckte rätt så mkt om den, så tyckte jag inte om den tillräckligt mkt för att köpa den. Kanske blir att köpa den någon annan dag om jag hittar den på rea. Egentligen var den inte så dyr, men jag försöker att dra ner på köpandet av kläder. Jag har ju redan så mycket som jag klarar mig med, behöver inte mer kläder, möjligtvis fler galgar xD
 
Så är det när man försöker spara och vara ekonomisk. Fast jag tycker själv att jag är rätt så duktig! Jag lägger undan en stor del av min lön, bland annat till körkort. För jag vet att i framtiden så kommer jag tacka mig själv för att jag gjorde det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback