Jobb och en massa påskfirande

Trots att jag har jobbat både idag och igår så har jag trots det lyckats fira påsk! :)

Mestadels av firandet firades igår med familjen. Blev att äta klassisk och helt oemotståndlig påskmat, jag som förut inte tyckte om det xD haha, nu är det bland mina favoriter! Däremot inte äggen, dem dissar jag ff, trots att det egentligen är dem som definerar hela buffébordet ;p
 
Som avslut på påskafton blev det att fika och leka lite charader, sjukt kul men så otroligt svårt! xD
Haha, jag som ändå är van att leka det på teatern, fast det var ju iofs ett tag sen sist.
Så det var kul att ta fram sin kreativa och lekfulla sida, måste ju ändå säga att den lekfulla sidan har varit gömd ett tag ;p
 
Idag slutade jag jobbet ganska sent, vid 16.
Så direkt efter jobbet blev det att knalla till mormor och ta en fika, kände att hon behövde lite sällskap under påsk. Inte kul att sitta alldeles själv under påskhelgen ju! Hon verkade verkligen uppskatta att jag tittade förbi, och så länge hon är glad så är jag glad. Sen så ville ju jag också träffa henne, mysiga lilla mormor! :)
 
Imorron blir det jobb igen, fast då bara halvdag till kl 12. Fick se att tågen inte går imorron, så det blir att ta ersättningsbuss till spånga och där byta till pendeln. Inte ett dugg taggad. Måste gå upp tidigare än vanligt och även om jag tycker bättre om att åka buss än tåg så är det sjukt ovärt det med tanke på hur mkt tidigare jag måste åka. Förhoppningsvis har SL tagit in och hyrt håbo-bussar! De är så otroligt mysiga att åka i, och då är det kanske värt det att gå upp lite tidigare ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback