It's Britney, Bitch!

Var på kristall igår kväll/natt på parallelklassens studentskiva, fy fan vad kul det var!
Det var kändis/film-tema och som ni kan se så kopierade jag den legendariska Britney Spears outfit från "hit me baby one more time" videon.
Fast gud vad kul det var ! Tyckte verkligen det var skit kul, och trots att det gärna hade kunnat varit lite mer människor så var det sjukt roligt, det var nästan skönare att dansa när det inte var fullproppat på dansgolvet och man faktiskt kunde gå lite crazy utan att man stötte till någon xD Annars när det är fullt är det enda man kan göra typ att hoppa på stället.... Även fast jag gjorde det nu också till vissa låtar, haha, men det passar ju typ bara att hoppa till house låtar :p
 
Aja, hade iaf sjukt kul och jag är stolt över mig själv som pallrade mig till skolan idag! Vuxenpoäng till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback