Guess what?

Asså jag blir ju lite sur på min kropp...

Idag hade jag planerat att träffa SL och imorron träffa Sara, kan jag göra något av det? Nope! För nu har jag gått och dragit på mig en j*vla förkylning... -.-
 
Ska träffa Liv och en annan kompis på lördag, så jag får minsann fortsätta att proppa i mig en massa c-vitamin och mineraler imorron så att jag blir bättre.
Jag borde egentligen köpa hem en sån där Kan-Jang, har hört att den ska vara sjukt effektiv. Är bara så rädd att jag ska vara allergisk mot den, har hört att den innehåller någon ört som man kan vara riktigt, riktigt allergisk emot. Och sen jag drack den där smoothien som innehöll mango för ett år sen och fick åka till akuten så tar jag inga som helst risker. Har varit super duper försiktig sedan dess med vilka örter och frukter jag stoppar i mig, vill verkligen inte att det ska hända igen.

Fast jag ska nog googla runt lite om de där förkylningsmedicinerna, om hur stor risk det är att var allergisk mot dem, och vad som isf kan hända. För det kan ju lika gärna ha varit ett falskt rykte jag har hört, det vet man ju aldrig förrän man gör lite research ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback