Filmning av GYA

Glad jag ser ut att vara va?
Haha, är sjukt trött xD Hade ju totalt glömt att tågen inte gick mellan tc och årstaberg! Sååå det blev att hoppa av vid tc och ta tuben därifrån. Helt meningslöst egentligen att jag berättar det med tanke på jag kom i tid och att nog ingen av er bryr er XD
 
Jaja, något roligare som jag kan berätta är att jag ska filma mitt gymnasiearbete idag! :D
Åh är så jäkla taggad! Tanken var väll egentligen att jag skulle göra en kortfilm, men eftersom jag har varit så seg med att börja filma så tror jag inte att jag kommer hinna filma allt... Hehe... Så jag tror nog att det istället blir att klippa ihop allt så att det blir en trailer. Då har jag ju iaf någonting att redovisa ;p
Dessutom kan man klippa ihop och lägga till musik på ett annat sätt till en trailer än vad man kan med en kortfilm. Om filmningen och ljudet blir katastrof så kan man ju dölja det med lite spännande bakgrundsmusik, haha, men det kan man ju inte på samma sätt i en kortiflm ;p Eller man kan ju ha bakgrundsmusik i en kortfilm, det kanske bara min uppfattning, men jag har iaf uppfattat som att du lägger mkt mer vikt på bakgrundsmusik i en trailer än i själva filmen. Men det är bara min uppfattning, haha, kanske har helt fel ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback