Dragostea Din Tei

Har nyss kommit hem från att ha kört på körskolan, gick faktiskt riktigt bra idag! Känner verkligen att det går framåt, inte långt kvar till det eftertraktade körkortet nu!! :D

Sitter just nu i min säng och lyssnar på lite gamla och härliga låtar, ni vet låtar som man typ lyssnade på när man gick i 4:an xD
Haha, så jag lyssnar bland annat på Amy Diamond och några låtar från HSM, haha, det var gamla goda tider det minsann! Tror nog min absoluta favorit låt är Dragostea Din Tei, förstår om ni inte känner igen låtnamnet lr gruppen O-Zone som sjunger, sååå jag lägger upp låten nedanför ist. För om ni inte ens känner igen den, då kan ni inte vara 90-talister iaf! För den låten är nästan ett måste att ha hört!
Spola btw till 0:50 i klippet där låten egentligen börjar ;p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback