Bra kväll/natt igår/idag!

Tror inte jag bloggade om det igår, men jag hade ju teaterföreställning av "Fritid" igår kväll!
Gick sjukt bra även om jag fick några blackout:s, som tur var lyckades jag rädda situationen hyfsat bra! Sen var ju publiken en av dem bästa om jag ska vara ärlig, publiken gjorde väldigt mycket! Man kunde riktigt känna deras närvaro och engagemang :)
Under föreställningen hade jag några kompisar och bekanta som var där som publik, så de var ju nog en av anledningen till att jag tyckte att publiken var så härlig just den föreställningen ;)
 
Efter föreställningen drog vi till stan allihopa och mötte Sara, det blev ett besök på bk och sen vidare till Johannes bar i Odenplan.
Det allra första intrycket av stället fångade inte direkt mitt intresse, det var ganska lite folk och ingen riktig skön och härlig stämning.
Men desto längre in på natten vi kom desto roligare tyckte jag att vi hade! Både sällskapet och stället fick en tummen upp av mig när jag summerar kvällen/natten. Däremot var det nog inte själva stället som blev roligare utan snarare folket ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback