Väcker gamla minnen

Drog hem till Therese efter skolan för att hjälpa henne med en bilduppgift. Hon har ju flyttat till Kungsängen nu, så det var lite nytt att få åka dit ist för bro.
Passarde på vägen dit och på vägen hem min farmor och farfars gamla lägenehet. Väckte många minnen att gå den vägen. Inga dåliga minnen, bara bra och härliga. Det är så otroligt att även fast det säkert har gått mer än 5 år sedan jag var där sist så minns jag alla fina stunder därifrån så väl.
Jag kommer aldrig glömma alla underbara minnen jag har därifrån, och ibland kan det nog faktiskt vara bra att bli påmind om dem. Även ifall man inte ska jämföra dåtiden med nu- eller framtiden så är det viktigt att aldrig glömma det som varit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback