Sitter inte helt fel med lite film

Åkte inte till skolan idag eftersom jag har blivit sjuk. Det är typ det värsta som finns! Fast å andra sidan är jag glad att jag blir sjuk nu så jag kanske lyckas hålla mig frisk i vinter, man kan ju alltid hoppas på att den här förkylningen bygger upp immunförsvaret ;)
Så idag har jag bara sovit, tittat på film och ph. Asså jag kan knappt bärga mig tills nästa ph avsnitt kommwr ut! Får se ifall jag lyckas hålla mig uppe tills det nya avsnittet släpps, annars blir det väl att se det imorron, för jag lär ju knappast åka till skolan imorron ifall jag känner mig så här risig. Får se hur det blir på fredag.
 
Nej, nu ska jag ta och sova vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback