Silverfiskar och ugglor i sängen

Vad en jäkla silverfisk kan ställa till med alltså!
Först och främst ska jag berätta att jag hatar verkligen silverfiskar, de är så otroligt äckliga och framförallt snabba och otroliga klättrare!
 
Sen kan jag berätta att jag upptäckte ikväll att jag hade en silverfisk i min säng, asså på riktigt? Hur kan den komma upp i min säng från golvet? Min säng står ju bara på ben på golvet, själva madrass-grejen är ju inte på golvet. Så jag förstår inte hur den kom upp!
Jag har inte heller lyckats lista ut hur den kom in i mitt rum, visserligen ligger mitt rum vägg i vägg med toan, men varför vill den egentligen till mitt rum? De vill ju vara på mörka och fuktiga platser, mitt rum är ju motsatsen!
I vilket fall som helst så greps jag av panik och började skrika, så Filip kom och tog upp den och slängde den i toan. Haha, asså han är min räddare i nöden! Hade en larv i mitt rum häromveckan som han också tog bort, fattar inte hur han kan vara så modig. Haha, kommer typ ringa anticimax när jag flyttar hemifrån och stöter på en spindel!
Men tillbaka till silverfisken nu, så det blev att jag typ sanerade hela min säng, haha !
Men, nu i slutendan så gjorde det inte så mycket. Fick ju möjlighet till att inviga mina fina nya lakan! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback