Måste sett sjukt roligt ut!

Fick typ ett litet dampanfall tidigare idag, inget vi sådär behöver gå djupare in på eftersom det är löst nu, som tur är. Eller, tur för den personen det gällde, haha. Kan inte riktigt påstå att jag alltid är snäll och gullig... 
 
Nä, men vi byter ämne! Tanken var ju att vi skulle fota på teatern idag, men så blev det ju icke. Therese var sjuk och två andra dök inte upp, så det blir uppskjutet till nästa vecka. Håller tummarna att alla kommer då!
Jag åkte ju dit med en kort-kort klänning som jag kände mig så otroligt obekväm i. Gick och drog ner den hela tiden för att jag var så rädd att showa för mkt, haha. Måste sett riktigt roligt ut, men vad gör man inte för teatern? Måste man ha scenkläder till sin karaktär så måste man ;p Men, jag hoppas därför att alla kommer nästa gång, har ju inte lust att komma i den där kort-korta kläningen en gång till i onödan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback