Kom tillbaka Jasmine!

Skit, kollade nyss på ph. Och jag ooooorkar inte! Ville verkligen inte att Jasmine/sirenen skulle åka ut ! :( Hon var verkligen min favvo av alla, och hur tusan kan Christian vara så dum i huvudet att han på riktigt tror att Saga kommer hålla sig till honom? Visst är det väl bra att han följer sitt hjärta men det var ett riktigt osmart drag rent taktiskt, han borde verkligen ha lyssnat på Samir !
Men asså, åh, ville så gärna att Jasmine skulle stanna! Känns som om typ alla där var emot henne, särskilt Ylva och Jasse. Kändes som om de ff var arga på henne för det där med Natta, men det var ju ändå Smails val att byta ut henne och inte Jasmines fel?
Blir så sur, önskar att Ylva åker ut i nästa parcermoni. Tål inte henne och hennes svengelska. Dessutom så kan hon ju inte stå för något hon säger. Var så synd att hon var immun i denna parcermoni...
 
Aja, nej nu ska jag ta mig tillbaka till verkligheten och ta och äta mat. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback