9/11

Vet inte hur många av er som minns den här bilden, men det har gått ett år sen jag ritade den på drawsomething 2.
Bilden har idag 1,2 tusen likes och 77 kommentarer, det är sjukt mycket för en bild!
Detta visar inte bara hur många personer som uppskattar bilden, utan det är bara en bråkdel utav hur många det är som blev berörda av 9/11 händelsen.
Jag var 4,5 år när händelsen inträffade, jag kan inte riktigt påstå att jag har något minne av när händelsen inträffade, utan det är när jag har blivit äldre som händelsen verkligen har berört mig. Jag tror inte att det spelar någon roll vilken generation du tillhör eller hur gammal du är, den här händelsen påverkade en hel värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback