Tur till bibblan med Bella

Kul skoldag det var idag, slutade 13. Riktigt skönt att få sluta 1h och 20min tidigare ;)
 
Då fick jag chansen att träffa Bella och gå med henne till bibblan, riktigt mysigt.
Har ju aldrig varit inne på bibblan där jag bor sen de byggde om, och shit vad stort det var! Nästan onödigt stort, haha. Tycker inte riktigt att de har ett tillräckligt stort sortiment av böcker för att fylla upp den ytan de har nu bara ;p
Gick dit egentligen enbart för att jag letade efter en bok, och för att även Bella ville kolla. Letar som en tok efter "fifty shades of grey", alla säger att den är så hemsk och dålig, och det är ju precis därför jag måste läsa om den pga att den har fått så stor publicitet. Plus att jag vill helst hinna läsa den innan den kommer på bio. Annars brukar jag vara tvärtom att jag vill kolla på filmen innan jag läser boken, på det sättet är det större chans att man inte blir besviken på filmen ifall man har sett den innan man har läst boken. Haha, annars brukar det ju oftast vara så att man blir besviken på filmen om man redan har läst boken. Och denna gång tänkte jag därför att jag skulle läsa boken innan.
Fast den är riktig svår att hitta, vill helst läsa den på svenska och den är både utlånad på frysens biblotek och bibblan här i Bro. Fast nu är boken på båda bibloteken reserverade på mig, haha så jag borde ju få någon av dem då ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback