Lånat bok

Har säkert inte lånat en bok sen dinosaurierna levde.
Men idag beslutade jag mig att börja läsa en bok, frivilligt, annars läser jag ju bara böcker i skolan :p
Så jag har börjat läsa "fifty shades of Grey", låtar mycket coolare att uttala den på engelska :p Hittills verkar den helt okej, har bara läst ett kapitel så jag har ju mycket kvar att läsa... Haha, kollade och det är typ över 500 sidor xD
 
Förutom det så träffade jag Therese idag innan teatern, vi hade det mysigt och trallade runt i bro och tog lite foton. Och nej det var absolut inte planerat, blink blink. Bilder kommer väl upp snart, vet inte när men förhoppningsvis imorron, om jag orkar ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback