Jobb på fredag och söndag

Skit, orkar inte. Kollade precis på ph och för er som inte har sett det senaste avsnittet så ska jag inte avslöja för mkt. Men det är en person där som kom in igen, som jag verkligen blev glad över att hon åkte ut. Hon gör en viss person så otroligt illa, någon som jag vill ska vinna.
 
Men, nej, nu ska jag inte prata om ph mer. Haha.
 
Jag kan ju säga att jobbet ringde idag och jag ska få jobba på fredag och söndag! Blev faktiskt överraskad när de ringde, trodde inte att jag skulle få något jobb den här veckan då jag typ ringde i måndags förra veckan och de sa att de skulla kolla om det fanns något men sen aldrig ringde upp, då antog jag ju typ att det inte fanns något. Men tydligen så fanns det! Det är ju bara bra eftersom jag då får tjäna lite extra penga, jag hade ju iaf inte planerat något, som tur var. Kanske var meningen att kompisarna skulle vara bortresta för att jag då fick chansen att jobba? Haha xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback