Imorgon ska bli en kreativ dag!

Som ni säkert sett redan så håller jag på att skissa på en ny design. Denna kommer nog bli en av mina mest proffsiga och stilrena som jag någonsin har gjort.
Förut ville jag alltid ha en massa krims krams, desto mer desto bättre ansåg jag. Nu uppskattar jag mer när det är enkelt och inte för mycket. För det är ju faktiskt innehållet och inte designen som gör en blogg bra, även om det oftast är designen som ger läsarna ett första intryck ;)
 
Idag har jag inte gjort någonting, typ kollat serier hela dagen och latat mig. Ibland har man helt enkelt inte någon lust till att göra någonting, och idag var verkligen en sådan dag.
 
Får försöka vara mer kreativ imorron. Då kan jag fortsätta med designen och fortsätta med denna kreativa sida genom att skriva lite på gymnasie arbetet och dra till teatern på eftermiddagen/kvällen. Ska försöka komma ihåg att också ta med mig lite scenkläder, vi börjar ju närma oss det slutgiltiga resultatet så det är väl dags att börja repa i sina scenkläder då. Ska bara vända upp och ned på garderoben först, fast den är väl redan upp och ner med tanke på hur mycket jag river i den varje morgon då jag ska klä på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback