I stan på kicks

Är hemma nu efter att knappt varit hemma någon timme alls idag.
Träffade Sara idag efter skolan, träffade henne en snabbis igår också, men man kan knappast träffa någon för mycket. Vi drog till stan idag och kollade runt i lite affärer, köpte även en ny mascara, "Lash Power Feathering Mascara" från Clinique. Tydligen enligt tjejen på kicks så ska den inte fälla, vilket jag har ett problem med nästan alla mina mascaror! Dessutom ska den innehålla fibrer, vet inte riktigt vad det ska göra för nytta. Men jag läste på lite om den och den ska iaf ge långa och separerade fransar, vilket är något jag prioriterar högt! Aja, får se vad jag tycker, tydligen skulle jag testa den ett par gånger innan jag kunde se ett "bra resultat". Sedan ska jag ta fram kameran och fota för att jämföra med den jag har nu. Fast jag tycker om Clinique som märke, så jag tror nog inte att jag kommer bli super besviken. Det som är det mest positiva med dem är att deras mascaror svider inte ifall man råkar få lite i ögonen, vilket är ett stort plus! :)
 
Nej, nu kan jag inte blogga mer, nu ska jag fortsätta kolla på idol, Ariana Grande kommer ju dit och det kan man ju inte missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback