Blommig bukett

Titta vilka fina blommor jag fick helt spontant av min pojkvän!
Haha, nej jag driver, om det ändå hade varit så väl så skulle jag inte ha mycket att klaga på.
Men blommorna är inte till mig utan till Bella. Hon ska ju uppträda med tre andra tjejer på "världens barn"-galan, och när man får vara med om en sån stor grej så förtjänar man verkligen en bukett! Hoppas hon blir glad för blommorna, men det blir hon nog. Tyckte själv att de var så oerhört fina, så jag klagar inte ett dugg om jag själv får behålla dem. Då kan jag ju dessutom fortsätta att ljuga att jag har fått dem från min pojkvän som egentligen inte existerar ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Va? När fick du en pojkvän o.o vad heter han? ;)

2014-10-04 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback