Barnpartii

Var på tok för trött för att ha orkat blogga igår.
 
Hela dagen bestod till stor del av barnkalas här hemma, hade för tusan 9 ungar som sprang runt överallt. Jag brukar tycka om barn och oavsett om de är lite högljudda så brukar jag stå ut, men igår orkade jag helt enkelt inte. Hade ju 7 mini fjortisar som sa "oh my god" till exakt allt de såg och hörde. Lite irriterande efter ett tag.
Fast vad gör man inte för sin lilla syster? Jo man gör ju allt för att hon ska vara glad, och roligt verkade hon ju iaf ha igår med så många av hennes kompisar som var här. Däremot måste jag få säga att jag själv föredrar att när Filip har barnkalas, har hellre en massa killar än tjejer här hemma. Killar i den åldern är faktiskt lugnare än tjejer, med vissa undantag såklart.
 
Sen efter kalaset hade jag bara en halvtimme på mig att ta mig till teatern, men jag hann! Woho. Det var faktiskt riktigt roligt på teatern igår, vi fick äntligen börja repa på scenen vi sen ska ha föreställning på. Så det är ju lika bra att börja vänja sig med den scenen, med tanke på att den är bra mycket större än den vi brukar repa på :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback