Arg personaltant

Igår hade ju världens bästa syster födelsedag, vi fick besök av lite släktingar och hade det himlarns mysigt och trevligt.
 
Imorse var tanken att jag och Amanda skulle träffas och äta frukost på Broskolan, men gissa vad? Det fick vi minsann inte bara för att vi inte gick där! Vad är det för stil egentligen? Fritidsgården tjänar ju på om vi äter där, och det hade ju varit en helt annan sak om vi inte hade fått ätit där förut heller. Men eftersom vi har fått ätit där så borde vi ju fått ätit där idag med? Så himla dum i huvudet hon är som jobbar där. Eller, det är ju bara en tant jag inte tycker om, alla andra som jobbar där är trevliga och snälla, men just hon, nej fy. Henne gillar jag inte!
 
Aja, inte mycket att göra åt saken, jag fick istället få till ica och köpa lite frukost, det dög ju det med.
 
Nu sitter jag i skolan och lyssnar på när min svensklärare sjunger för sig själv, haha, han är så otroligt skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback