2 år

Kan ni fatta att det har gått två år sedan jag startade bloggen? Så otroligt sjukt!
Det har alltså gått 730 dagar sedan jag skrev mitt allra första inlägg. Haha, vad mycket som har hänt egentligen på två år, känns så konstigt med tanke på att två år egentligen inte är så jättelång tid. 
 
Men jag vill bara tacka er, mina bloggläsare, för två fantastiska år!
Jag tackar er inte ofta, men jag kan ju säga att jag blir lika glad varje gång jag loggar in och får se att statistik mätaren över läsare har ökat. Och jag blir glad av att framförallt få läsa era kommentarer!
Åter igen, tack!
 
 
P.S Ikväll kommer en frågestund dyka upp på bloggen, ni får då chansen att ställa frågor till mig som jag sedan kommer besvara. Så håll utkik här vid 21-tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback