Möte på trafikskola

Var idag på Kungsängens trafikskola och pratade lite angående kör- och teorilektioner och sånt. Var en riktig trevlig kille jag fick prata med, inte alls någon som var inriktad på att sälja så mycket som möjligt (vilket jag trodde). Men ack så fel man kan ha!
Han var väldigt inriktad på vad som var bäst för mig, och nej jag lät mig inte luras av att han var trevlig, utan jag märkte att han faktiskt var ärlig och inte försökte sälja. Stort plus!
Så det var faktiskt riktigt skönt att få lite klarhet i allt, nu har vi gjort upp ett ungefärligt schema över hur jag ska köra och när jag ska gå risk-1, risk-2 och allt det där andra. Så det känns sjukt bra :)
Även om jag har tankar på att försöka ta körkortet i april så är det ju ett tag kvar och det kan ju vara bra att ha planerat lite, tiden går ju fortare än vad man tror ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback