Mockingjay Part 1

Var på bio igår med Sara och Sandra-Louise och kollade på första delen av den tredje hunger games filmen, och asså, oh. my. god. Shit vad bra den var! Typ dog på slutet Måste se den andra så snart som möjligt !! Tyvärr tror jag bara att det kommer dröja ett helt år tills den andra delen kommer ut.... Men det kommer nog vara värt väntan! Precis som det var värt väntan på den här filmen! Asså shit, jag hoppas verkligen att alla ser den här, för den här var mkt bättre än catching fire, som jag tyckte var bättre än den första filmen. Så det verkar som om den här hunger games serien bara blir bättre och bättre. Men åh gud, Jennifer Lawrence, shit vad duktig hon är! Avgudar henne så otroligt mkt, och Josh Hutcherson, vilket skådespel på slutet! De förtjänar båda en oscar!!
Känner mig som värsta 14-åriga fjortisen som sitter och fangirl:ar över det mesta angående hg just nu ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback