Jackan

Inte kan man väl tro att den här jackan är från barnavdelningen på hm? För snygg för att vara på barnavdelningen, kan lova att den skulle nog sälja mycket bättre om den var på vuxenavdelningen, haha !
Aja, jag är sjukt nöjd med den.
 
Asså idag har jag nog en snygg dag. Ni vet, alla har ju sånna där dagar då man känner sig extra snygg. Man typ tittar sig själv i spegeln var femte minut för att beundra sig själv, haha xD Det är inte ofta jag har sånna dagar, men idag har jag det! Sminket fick jag till perfekt, och för en gångs skull fick jag till en slarvig bulle också! Tycker det är så otroligt snyggt med folk som har det, själv när jag gör det så lyckas jag nästan alltid göra den för formell eller göra den för lös så att den lossnar. Haha, mitt problem. Dessutom är det så otroligt lätt att den lossnar under dagen då jag har så långt hår om den inte sitter åt hårt. Och när den sitter för hårt så ser det väldigt formellt och stelt ut. Haha.
Men idag fick jag till den perfekt! Är super nöjd, kommer typ inte vilja åka hem idag, kommer vilja gå runt i stan och typ visa alla hur snygg jag är idag. Asså, jag vet att jag skryter nu riktigt mycket, men jag är bara sjukt glad. Annars brukar jag typ alltid tycka att jag ser hemsk ut i skolan och vill typ gömma mig under skolbänken. Men inte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback