Hej!

Oj vad dålig jag har varit på att blogga, hehe...
 
Men nu ska jag ta tillfället att blogga!
Jag var ute och övningskörde igår, körde mörkerkörning till och från jakan. Tycker faktiskt mer om att köra på små vägar än på motorvägen när det är mörkt :p
 
Förutom det pluggade jag hela kvällen igår, hade omprov i matte idag. Det gick väl sådär, kunde gått bättre. Men jag tycker faktiskt att matte 2b är mycket svårare än matte 1b. Stor skillnad! Trodde inte det skulle vara så svårt som det faktiskt är. Jag som alltid har haft lätt för matte tycker faktiskt att det här är svårt! Eller det är väl inte svårt på det sättet, det är bara att jag är ovan att jag måste verkligen tänka efter i matte. Förut när jag fattade så fattade jag och behövde inte tänka så mkt på det. Nu måste jag verkligen tänka efter. Haha xD Men det är bara att kämpa på! Inte långt kvar till jul, tror min svensklärare sa att det typ bara var 7 eller 6 veckor kvar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback