Fredagsmys ikväll!

Haha, försökte att ta en selfie och försökte vara lite diskret med tanke på att det går förbi folk hela tiden. Ovan ser ni resultatet, haha, ser super duper seriös och trött ut xD Däremot ligger håret bra ;)
 
Idag ska jag dra till apoteket efter skolan, ska försöka få tag på lite sminkborttagning. Just nu använder jag mig av ACO:s rengöringslotion, älskar den super mkt! Den känns så mjuk och skonsam mot huden, dessutom tycker jag själv att den är riktigt effektiv. Tyvärr inte mot mascaran jag använder, men jag tror inte att någon sminkborttagning skulle få bort den här mascaran, den sitter som berget i fransarna! Det är ju positivt nu när det är sånt här äckligt väder då det blåser och regnar/snöar, för mascaran faller inte ett dugg, däremot är det inte lika roligt då man ska få bort den, haha...
 
Ikväll tänkte jag bara vara hemma, eftersom jag inte har några planer efter skolan (förutom besöket på apoteket) så lovade jag Bella att ha lite fredagsmys med henne. Kanske blir det att kolla på idol eller någon disney film? Kollade för ett litet tag sen med henne på "prinsessan och grodan", hade inte sett den förut. Men shit vad bra den var! Förstår inte varför den inte har uppmärksamats mer, älskade musiken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback