Första utgången

Igår kväll/natt drog jag och Sara ut, första utgången för mig.
Vi åkte först till fridhemsplan där tanken var att vi skulle dra till klubb blå, men eftersom det var ganska tidigt och nästan ingen var där så drog vi till biljardpalatset där vi träffade Elias och några av hans kompisar. Så där satt vi i någon timme tills vi sen drog vidare till marquise.
Vi kom ganska tidigt till marquise också, typ vid 11-12 tiden, så det var inte så fullt som vi hade hoppats på. Vilket var lite tråkigt, hade nog varit roligare om det hade varit fler människor. Men vi drog hem vid 2-tiden, och eftersom marquise stänger 5 så kom ju nog många när vi drog. Mem både jag och Sara var ganska trötta sen när vi kom hem vid 3, och eftersom jag skulle vara i sumpan idag vid klockan ett för att möta mamma så var det nog bra att det inte blev senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback